Program de formare a personalului medical in domeniul nutritiei clinice in scopul reducerii morbiditatii pacientului oncologic

In ultimii ani, preocuparea pentru cresterea calitatii vietii pacientilor oncologici este din ce in ce mai evidenta, implica numeroase resurse materiale si umane, asigurand astfel un suport important in strategia de abordare multidisciplinara a pacientilor oncologici.

Proiectul PROGRAM DE FORMARE A PERSONALULUI MEDICAL IN DOMENIUL NUTRITIEI CLINICE IN SCOPUL REDUCERII MORBIDITATII PACIENTULUI ONCOLOGIC isi propune sa creasca nivelul de competenta si specializare al medicilor si asistentilor medicali implicati zi de zi in tratamentul si ingrijirea pacientilor oncologici, prin  elaborarea si aplicarea unei strategii de imbunatatire a pregatirii profesionale a specialistilor care isi desfasoara activitatea in domeniul oncologic, in institutiile publice de sanatate de pe tot cuprinsul tarii.

BENEFICIAR: Spitalul Clinic de Urgenta Sfantul Pantelimon Bucuresti
PARTENER: Societatea Romana de Nutritie Clinica Parenterala si Enterala (ROSPEN)
MANAGER DE PROIECT: Dr. Dacia Laurentia Constantinescu
COORDONATOR PARTENER: Prof. Dr. Ioana Marina Grintescu
PERIOADA DE IMPLEMENTARE a proiectului: 27.12.2017 – 26.12.2020.
LOCALIZARE PROIECT: Proiectul se desfasoara la nivel national, in toate cele 8 regiuni de implementare

Proiectul este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Capital Uman 2014-2020.
Pentru informatii detaliate despre celelalte programe cofinantate de Uniunea Europeana va invitam sa vizitati: http://www.fonduri-ue.ro/.
Continutul acestui material nu reprezinta in mod obligatoriu pozitia oficiala a Uniunii Europene sau a Guvernului României.

SCOPUL PROIECTULUI

Imbunatatirea nivelului de competente pentru 600 de profesionisti din institutiile publice (220 de medici si 380 de asistenti medicali) care lucreaza cu pacienti oncologici, prin perfectionarea si actualizarea programelor existente de formare specifica in domeniul utilizarii nutritiei clinice si prin participarea la schimburi de experienta si de bune practici in domeniul nutritiei clinice (60 persoane din grupul tinta a proiectului) in state membre ale Uniunii Europene.

OBIECTIVELE PROIECTULUI

  1. Imbunatatirea nivelului de cunostinte teoretice si practice a personalului medical implicat in programul prioritar destinat pacientilor oncologici.
  2.  Actualizarea programelor de formare si a ghidurilor de practica in domeniul nutritiei clinice a pacientului oncologic, concretizate prin elaborarea unui manual teoretic de specialitate cu ghid de practica inclus, care vor fi distribuite catre minim 600 de profesionisti din sectorul medical.
  3.  Consolidarea si abordarea integrata, de inalt nivel calitativ, a metodelor de lucru si cresterea gradului de implicare a specialistilor romani in initiativele europene de schimb de informatii in domeniul “Cancer – nutritia clinica la pacientul oncologic” prin participarea a 60 de persoane din grupul tinta la activitati de schimb de bune practici si schimburi de experienta in state membre ale Uniunii Europene, concretizate in cursuri, congrese si workshopuri, in domeniul “Cancer – nutritia clinica la pacientul oncologic”.
  4. Promovarea incluziunii sociale, combaterea saraciei si a oricarei forme de discriminare, avand ca prioritate cresterea accesului la servicii durabile si de inalta calitate, prin utilizarea de metode si instrumente de inovare sociala.

Prin TINTELE pe care si le propune, programul contribuie la atingerea:

  • OBIECTIVULUI GENERAL al Programului Operational Capital Uman (POCU) 2014-2020 de dezvoltarea resurselor umane prin cresterea accesului la un sistem de educatie si formare profesionala de calitate, stimularea ocuparii, cu precadere pentru tineri, reducerea saraciei si a excluziunii sociale prin facilitarea accesului de servicii sociale si de sanatate.
  • OBIECTIVELE din Strategia Nationala de Sanatate 2014–2020:
  • Obiectivul general 3: Diminuarea ritmului de crestere a morbiditatii si mortalitatii prin boli[…]), din ARIA STRATEGICA DE INTERVENTIE 1:“SANATATE PUBLICA”;
  • Obiectivul general 4: Asigurarea unui acces echitabil a tuturor cetatenilor, in special a grupurilor vulnerabile, la servicii de sanatate de calitate si cost-eficace din ARIA STRATEGICA DE INTERVENTIE 2:“SERVICII DE SANATATE.
  • Proiectul contribuie direct la indeplinirea OBIECTIVUL TEMATIC NR.9 al Acordului de parteneriat (AP) 2014 -2020: “Promovarea incluziunii sociale, combaterea saraciei si a oricarei forme de discriminare”, prin imbunatatirea nivelului de competenta profesionala specifica a unui numar de 600 profesionisti din sectorul medical, care acorda ingrijiri medicale specifice in domeniul prioritar vizat de proiect.

ACTIVITATILE PROIECTULUI

ACTIVITATEA INTERNA: Furnizarea unui program acreditat de formare profesionala la nivel national pentru 600 de persoane din institutiile publice, 220 de medici si 380 de asistenti/e medicali/e, din cele 8 regiuni de dezvoltare.

SI

ACTIVITATEA EXTERNA: Participarea a 60 medici selectati din grupul tinta a proiectului, la schimburi de experienta si/sau de bune practici, in cadrul Congresului European de Nutritie Clinica, unde vor fi inscrisi la modulele din programul Long Life Learning (LLL).

BENEFICII ADUSE PRIN IMPLEMENTAREA PROIECTULUI

Calitatea si noutatea programului de formare contribuie la cresterea nivelului de cunostinte teoretice si practice a personalului medical si in acelasi timp asigura un raspuns adecvat la problemele extrem de serioase ale pacientilor oncologi, mai ales in zone defavorizate, unde accesul personalului medical la o formare adaptata ultimelor cerinte/noutati din lumea medicala este restrans.

Grupul tinta implicat in proiect este omogen, asigurand cresterea accesului la servicii in toate zonele tarii. Prin apartenenta personalului medical din toate regiunile – dezvoltate si mai putin dezvoltate, se contribuie la imbunatatirea comunicarii transversale intre profesionisti care vor accede la acelasi nivel de cunostinte, precum si la multiplicarea acestor cunostinte prin diseminarea realizata de cei formati in mediul lor profesional.

Imbunatatirea nivelului de pregatire a personalului medical superior si mediu duce consecutiv la un grad mai mare de satisfactie a pacientilor vis-a-vis de calitatea ingrijirilor medicale, creste numarul de afectiuni tratabile in ambulator sau in cabinetele de medicina de familie si evita diagnosticul incorect sau tardiv al unor patologii complexe.

Solutionarea necesitatilor specifice medicilor si asistentilor/asistelor medicali/e, printr-un program de formare de ordin national are potentialul de a duce in final la imbunatatirea starii de sanatate a populatiei, cu cresterea sperantei de viata, nivele apropiate celor din Uniunea Europeana.

 

 REZULTATE PREVAZUTE IN PROIECT

 

 

 

 

 

 


VALOAREA PROIECTULUI

Valoarea totala a proiectului este de 6.773.520,28 lei, din care, finantarea nerambursabila in valoare de 6.652.692,37 lei este echivalenta cu 98,22% din valoarea eligibila aprobata.
Valoarea eligibila nerambursabila acordata din Fondul Social European este de 5.719.244,79 lei (84,44%), valoarea eligibila nerambursabila acordata din bugetul national este de 933.447,58 lei (13,56%).

Spitalul Clinic de Urgenta Sfantul Pantelimon Bucuresti va contribui cu 120.827,91 lei (reprezentand 2% din bugetul alocat).

Activitatile desfasurate in cadrul acestui proiect se vor face respectand principiul egalitatii de sanse si al nondiscriminarii, excluderii, restrictiei sau preferintelor, indiferent de: rasa, nationalitate (cu exceptia persoanelor care nu sunt cetateni UE), etnie, limba, religie, convingeri, gen, orientare sexuala, varsta, handicap, boala cronica necontagioasa, infectare HIV, apartenenata la o categorie defavorizata sau orice alt criteriu ce ar avea ca scop sau efect restrangerea, inlaturarea recunoasterii, folosintei sau exercitarii in conditii de egalitate a drepturilor omului si a libertatilor fundamentale sau a drepturilor recunoscute de lege, in domeniul politic, economic, social si cultural sau in orice alte domenii ale vietii publice etc.

ACTIVITATEA INTERNA – repere generale

Sesiunile de formare din cadrul proiectului se vor derula in intervalul a 3 ani (dec. 2017 – dec. 2020), perioada in care se vor organiza toate cele 30 de sesiuni.

Incepand cu luna Septembrie 2018 sunt prevazute sesiuni lunare si vor fi anuntate in acesta pagina, la sectiunea Anunturi.

Cei 600 participanti vor fi impartiti in grupe de cate 20, astfel incat pe tot parcursul programului se vor desfasura in total 30 sesiuni de formare.

Cursurile pentru medici se vor desfasura pe parcursul unei sesiuni care va dura 4 zile, de joi pana duminica si va avea o durata totala de 30 ore, din care 18 ore de teorie si 12 ore de practica.

Cursurile pentru asistente si asistenti medicali se vor desfasura pe parcursul unei sesiuni care va dura 4 zile, de joi pana duminica si va avea o durata totala de 29 ore, din care 10 ore de teorie si 19 ore de practica.

Sesiunile de cursuri se vor desfasura la nivel national in 8 locatii diferite din tara, cate o locatie desemnata pentru fiecare din cele 8 regiuni de implementare * si din care se vor selecta participantii.

 

BENEFICIILE PARTICIPARII la activitatea interna

600 medici si asitente/i medicale/i vor beneficia de:

  • Formari teoretice si practice desfasurate in cursul unei sesiuni de 4 zile,
  • Program national acredidat de formare pentru care vor primi credite EMC,
  • Manual teoretic cu ghid de practica inclus,
  • Gratuitate pentru transport, cazare si masa pentru sesiunile de formare,
  • Pachet suport desfasurare curs, oferit participantilor la formare:
    • Birotica, incluzand: blocnotes, stick, pix personalizat cu datele de identificare ale proiectului;
    • Tableta si geanta curs;
    • Costum medical;
  • Materiale sanitare consumabile, mostre de alimenatie enterala si parenterala pentru exemplificarea notelor de curs.
  • Posibilitatea si oportunitatea schimbului de informatii si dezbateri de cazuri in cadrul comunitatii proiectului care se intalneste pe pagina virtuala deschisa in portalul Facebook.

 

*COMPONENTA REGIUNILOR DE IMPLEMENTARE

  1. NORD-EST: Suceava, Botosani, Iasi, Neamt, Vaslui, Bacau
  2. SUD – EST: Vrancea, Galati, Braila, Tulcea, Constanta
  3. SUD: Arges, Dambovita, Prahova, Teleorman, Giurgiu, Calarasi, Ialomita
  4. SUD-VEST: Dolj, Olt, Valcea, Gorj, Mehedinti
  5. VEST: Arad, Timis, Hunedoara, Caras-Severin
  6. NORD-VEST: Satu-Mare, Maramures, Cluj, Bistrita-Nasaud, Bihor, Salaj
  7. CENTRU: Mures, Harghita, Covasna, Brasov, Sibiu
  8. BUCURESTI-ILFOV

La fiecare sesiune de cursuri vor participa fie cate 20 de medici fie cate 20 de asistenti/e medicali/e astfel incat din cele 30 sesiuni, 11 vor fi pentru medici si 19 vor fi pentru asistentii medicali.

Participantii SE POT INSCRIE DOAR la una dintre sesiunile care se desfasoara in regiunea de implementare in care isi desfasoara activitatea profesionala.

Numarul participantilor din fiecare regiune de implementare a fost stabilit respectand indicatiile limitative prezentate in ghidul solicitantului, in sensul ca maxim 10% din participanti vor proveni din regiunea Bucurest-Ilfov (60 participanti) si 90% din participanti vor proveni din celelalte 7 regiuni de implementare (540 participanti).

 

DISTRIBUTIA SESIUNILOR IN REGIUNILE DE IMPLEMENTARE

  1. NORD-EST: 5 sesiuni (3 sesiuni pentru asistenti medicali + 2 sesiuni pentru medici).
  2. SUD – EST: 3 sesiuni (2 sesiuni pentru asistenti medicali + 1 sesiune pentru medici).
  3. SUD: 3 sesiuni (2 sesiuni pentru asistenti medicali + 1 sesiune pentru medici).
  4. SUD-VEST: 3 sesiuni (2 sesiuni pentru asistenti medicali + 1 sesiune pentru medici).
  5. VEST: 5 sesiuni (3 sesiuni pentru asistenti medicali + 2 sesiuni pentru medici).
  6. NORD-VEST: 5 sesiuni (3 sesiuni pentru asistenti medicali + 2 sesiuni pentru medici).
  7. CENTRU: 3 sesiuni (2 sesiuni pentru asistenti medicali + 1 sesiune pentru medici).
  8. BUCURESTI – ILFOV: 3 sesiuni (2 sesiuni pentru asistenti medicali + 1 sesiune pentru medici).

CALENDARUL CURSURILOR, regiunea in care se vor desfasura si categoria profesionala careia i se adreseaza se vor publica in sectiunea ANUNTURI a acestui site dupa cum urmeaza:

  • In luna mai 2018 pentru anul 2018
  • In luna decembrie 2018 pentru anul 2019
  • In luna decembrie 2019 pentru anul 2020

ECHIPA DE IMPLEMENTARE A PROIECTULUI

Echipa de implementare a proiectului este formata din specialisti si practicieni de inalta valoare, cu experienta universitara, de cercetare si studii clinice, reprezentanti din din toata tara.

Nr. crt. Nume şi prenume Funcţia ocupata in proiect
1. Dr. CONSTANTINESCU Dacia Laurentia Manager de proiect
2. Prof. Dr. GRINTESCU Ioana Marina Coordonator proiect – partener ROSPEN
3. Conf. Dr. MIREA Liliana Elena Director stiintific
4. Prof. Dr. CONSTANTIN Vlad Denis Coordonator formare medici
5. Asist. Univ. PAUNICA-PANEA Georgeta Coordonator formare asistente
6. Sef Lucrari Dr. BAUSIC Vasilica Expert coordonator grup tinta
7. Dr. VARTIC Mihaela Expert curricula de pregatire
8. Sef Lucrari Dr. UNGUREANU Raluca Ileana Responsabil ghid de bune practici
9. Asist. Univ. Dr. CARAP Alexandru Constantin Coordonator schimb bune practici
10. Dl. ALOISIO Francesco Expert implementare
11. Dl. POPESCU Constantin Ilie Expert implementare
12. Dr. SCHEAU Cristian Expert implementare
13. Dr. NEDIGLEA Ioan Responsabil regional VEST
14. Prof. Dr. IONESCU Daniela Responsabil regional NORD-VEST
15. Prof. Dr. GRIGORAS Ioana Responsabil regional NORD-EST
16. Conf. Dr. DROC Gabriela Responsabil regional SUD-EST
17. Sef Lucrari Dr. PACU Irina Responsabil regional SUD
18. Prof. Dr. CHIUTU Luminita Cristina Responsabil regional SUD-VEST
19. Prof. Dr. COPOTOIU Sanda Maria Responsabil regional CENTRU
20. Sef Lucrari Dr. SOCEA Bogdan Expert grup tinta BUCURESTI-ILFOV
21. Conf. Dr. PAPURICA Marius Expert grup tinta VEST
22. Sef Lucrari Dr. MARGARIT Simona Claudia Expert grup tinta NORD-VEST
23. Sef Lucrari Dr. RISTESCU Anca Irina Expert grup tinta NORD-ESTE
24. Dr. BAMBACHE Sanda Luminita Expert grup tinta SUD-EST
25. Dr. FUGACIU Rodica Expert grup tinta SUD
26. Dr. NOVAC Marius Bogdan Expert grup tinta SUD-VEST
27. Dr. GRIGORESCU Bianca Liana Expert grup tinta CENTRU

 

ACTIVITATEA EXTERNA – repere generale

Pentru activitatea de schimb de experienta/schimb de bune practici vor fi selectate 60 de persoane din grupul participant la activitatea interna – categoria medici, care vor participa la Congresul European de Nutritie Clinica, unde vor fi inscrisi la modulele din programul Long Life Learning (LLL) – LLL programme in Clinical Nutrition and Metabolism.

Identificarea participantilor se va face in urma finalizarii activitatii de formare, selectia avand la baza dosarele depuse pentru participare la activitatea externa criteriile de departajare fiind:

  • demonstrarea initierii in acest program (au absolvit cel putin 2 module on line sau un modul life);
  • furnizarea copiei dupa diploma de absolvire a modulului.

BENEFICIILE PARTICIPARII la activitatea externa

60 medici vor beneficia de:

  • Gratuitate privind participarea la modulele din programul Long Life Learning (LLL) – care se desfasoara in cadrul Congresului European de Nutritie Clinica;
  • Gratuitate la transport, cazare si masa pentru Congresul European de Nutritie Clinica
  • Posibilitatea si oportunitatea schimbului de informatii si dezbateri de cazuri in cadrul comunitatii proiectului care se intalneste pe pagina virtuala creata in portalul Facebook.

DESPRE PARTICIPANTI

In aceasta sectiune se va publica in timp real si se va actualize permanent pentru fiecare sesiune de cursuri:

  • Lista participantilor care s-au inscris online;
  • Lista participantilor care s-au inscris online si au depus Dosarul de inscriere;
  • Lista candidatilor inscrisi si selectati care pot face parte din grupul tinta eligibil;
  • Lista primilor 20 de candidati inscrisi si selectati care vor reprezenta participantii la sesiunea de formare
  • Lista urmatorilor 5 candidati inscrisi si selectati care vor reprezenta, candidatii dinlista de rezerva a grupului tinta;

,28.11.2018 Liste finale participanti –SESIUNEA 5 (13-16.12.2018) – MEDICI

Liste intermediare 23.11.2018, cu participantii admisi la SESIUNEA 5-  medici (13-16.12.2018, Timisoara). Contestatiile se depun in perioada 23-28.11.2018 pina in ora 14.00, iar rezultatele finale se  vor publica in data de 28.11.2018 dupa ora 14.00.

Lista participantilor care s-au inscris on-line pina in data de 21.11.2018, ora 14.00,  SESIUNEA 5 (13-16 decembrie 2018) – MEDICI

Lista participantilor care s-au inscris on-line pina in data de 20.11.2018, ora 14.00,  SESIUNEA 5 (13-16 decembrie 2018) – MEDICI

Lista participantilor care s-au inscris on-line pina in data de 19.11.2018, ora 14.00,  SESIUNEA 5 (13-16 decembrie 2018) – MEDICI

Lista participantilor care s-au inscris on-line pina in data de 16.11.2018, ora 14.00,  SESIUNEA 5 (13-16 decembrie 2018) – MEDICI

02.11.2018 Liste finale participanti –SESIUNEA 4 (22-25.11.2018) – MEDICI

Liste intermediare 31.10.2018, cu participantii admisi la SESIUNEA 4- medici (22-25.11.2018). Contestatiile se depun in perioada 31.10-02.11.2018 pina in ora 14.00, iar rezultatele finale se  vor publica in data de 02.11.2018 dupa ora 14.00.

Lista participantilor care s-au inscris on-line pina in data de 30.10.2018, ora 14.00,  SESIUNEA 4 (22-25 noiembrie 2018) – MEDICI

Lista participantilor care s-au inscris on-line pina in data de 29.10.2018, ora 14.00,  SESIUNEA 4 (22-25 noiembrie 2018) – MEDICI

Liste finale participanti –SESIUNEA 3 (15-18.11.2018) – MEDICI

Lista participantilor care s-au inscris on-line pina in data de 24.10.2018, ora 14.00,  SESIUNEA 4 (22-25 noiembrie 2018) – MEDICI

Lista participantilor care s-au inscris on-line pina in data de 23.10.2018, ora 14.00,  SESIUNEA 4 (22-25 noiembrie 2018) – MEDICI

Liste intermediare 22.10.2018, cu participantii admisi la SESIUNEA 3- medici (15-18.11.2018). Contestatiile se depun in perioada 22-24.10.2018 pina in ora 14.00, iar rezultatele finale se  vor publica in data de 24.10.2018 dupa ora 14.00.

Lista participantilor care s-au inscris on-line pina in data de 17.10.2018, ora 14.00,  SESIUNEA 3 (15-18 noiembrie 2018) – MEDICI

Lista participantilor care s-au inscris on-line pina in data de 16.10.2018, ora 14.00,  SESIUNEA 3 (15-18 noiembrie 2018) – MEDICI

Lista participantilor care s-au inscris on-line pina in data de 11.10.2018, ora 14.30,  SESIUNEA 3 (15-18 noiembrie 2018) – MEDICI

Lista participantilor care s-au inscris on-line pina in data de 09.10.2018, ora 14.30,  SESIUNEA 3 (15-18 noiembrie 2018) – MEDICI

Lista participantilor care s-au inscris on-line pina in data de 08.10.2018, ora 14.00,  SESIUNEA 3 (15-18 noiembrie 2018) – MEDICI

Liste finale participanti –SESIUNEA 2 (04-07.10.2018) – ASISTENTI MEDICALI

Liste intermediare 21.09.2018, cu participantii admisi la SESIUNEA 2 (04-07.10.2018). Contestatiile se depun in perioada 21-25.09.2018 pina in ora 14.00, iar rezultatele finale se  vor publica in data de 25.09.2018 dupa ora 14.00.

Lista participantilor care s-au inscris on-line pina in data de 20.09.2018, ora 14.00,  SESIUNEA 2 (04.10.2018-07.10.2018) – ASISTENTI MEDICALI

Lista participantilor care s-au inscris on-line pina in data de 19.09.2018, ora 14.00,  SESIUNEA 2 (04.10.2018-07.10.2018) – ASISTENTI MEDICALI

Lista participantilor care s-au inscris on-line pina in data de 17.09.2018, ora 14.00,  SESIUNEA 2 (04.10.2018-07.10.2018) – ASISTENTI MEDICALI

Lista participantilor care s-au inscris on-line pina in data de 13.09.2018, ora 14.00,  SESIUNEA 2 (04.10.2018-07.10.2018) – ASISTENTI MEDICALI

Lista participantilor care s-au inscris on-line pina in data de 12.09.2018, ora 14.00,  SESIUNEA 2 (04.10.2018-07.10.2018) – ASISTENTI MEDICALI

Lista participantilor care s-au inscris on-line pina in data de 11.09.2018, ora 14.00,  SESIUNEA 2 (04.10.2018-07.10.2018) – ASISTENTI MEDICALI

Lista participantilor care s-au inscris on-line pina in data de 05.09.2018, ora 14.00, SESIUNEA 2 (04.10.2018-07.10.2018) – ASISTENTI MEDICALI

Liste finale participanti –SESIUNEA 1 (13.09- 16.09.2018) – ASISTENTI MEDICALI

Liste intermediare 30.08.2018, cu participantii admisi la SESIUNEA 1 (13.09- 16.09.2018). Contestatiile se depun in perioada 30.08.2018-03.09.2018, iar rezultatele finale se  vor publica in data de 04.09.2018

Lista participantilor care s-au inscris on-line in data de 09.08.2018, ora 14.00, SESIUNEA 1 (13.09- 16.09.2018) – ASISTENTI MEDICALI

Lista participantilor care s-au inscris on-line in data de 10.08.2018, ora 14.00, SESIUNEA 1 (13.09- 16.09.2018) – ASISTENTI MEDICALI

Lista participantilor care s-au inscris on-line pana in data de 14.08.2018, ora 14.00, SESIUNEA 1 (13.09- 16.09.2018) – ASISTENTI MEDICALI

Pentru inscrierea la ACTIVITATEA INTERNAa proiectului, candidatii trebuie sa fie eligibili conform urmatoarelor conditii:

 CONDITII OBLIGATORII pentru inscrierea candidatilor la programul de formare din cadrul activitatii interne:
1 – sa fie medic primar, specialist, rezident sau asistent/a medical/a (cu studii postliceale sau cu studii superioare),
2 – sa fie absolvent al unei institutii de invatamant medical – Facultatea de Medicina Generala/Scoala Sanitara Postliceala/Facultatea de Asistenti Medicali,
3 – sa fie angajat intr-o institutie publica care ofera servicii medicale de sanatate publica (ex. spital public/autoritate de sanatate publica/institut medical),
4 – sa lucreze in specialitatile: ATI, oncologie, chirurgie generala, chirurgie toracica, ORL, urologie, ginecologie-obstetrica, pediatrie, gastroenterologie, nefrologie, neurologie, neurochirurgie si medicina interna,
5 – sa lucreze in sectii care asigura tratament si ingrijire pacientilor oncologici.
6 – sa respecte cele 2 etape ale inscrierii  – inscrierea ONLINE pe acest site in pagina dedicata proiectului si depunerea DOSARULUI DE INSCRIERE in format tiparit in locatia anuntata si in perioada anuntata.

DOSARUL DE INSCRIERE trebuie sa contina:

  1. Carte de identitate valabila – copie;
  2. Adeverinta de la locul de munca (se specifica unitatea sanitara, vechimea totala in munca, specialitatea / sectia unde activeaza salariatul) – original;
  3. Diploma de studii (ultima diploma obtinuta in sistemul de invatamant) – copie;
  4. Certificat de nastere – copie;
  5. Certificatul de casatorie/hotarare judecatoreasca de divort (daca este cazul) – copie;
  6. Cerere de inscriere (Anexa 1);
  7. Formularul de inregistrare individuala a participantilor (Anexa nr.2);
  8. Angajament de disponibilitate (Anexa 3);
  9. Declaratie de consimtamant (Anexa 4);
  10. Declaratie de evitare a dublei finantari (Anexa 5).

A. Candidatul va adnota conform cu originalul si va semna pe fiecare din documentele atasate in copie: Cartea de identitate, Diploma de studii, Certificatul de nastere, Certificatul de casatorie /hotarare judecatoreasca de divort.

B. Candidatul va semna toate documentele atasate ca anexe (anexele 1-5).

C.Toate documentele  in copie, inclusiv  toate anexele, se vor printa pe o singura fata.

DOSARUL DE INSCRIERE in format tiparit se va depune personal sau prin servicii postale/curierat, cu specificatia „pentru proiect cod SMIS 107712, cu numar de inregistrare si cu contrasemnatura de la persoana responsabila (expertul de grup tinta sau responsabil regional sau un alt expert al echipei proiectului desemnat si anuntat ca persoana de contact).

ATENTIE !
RESPECTATI VA RUGAM CELE 2 ETAPE ALE INSCRIERII:

  1. Inscriere online
  2. Depunerea Dosarului de inscriere in format tiparit

INSCRIEREA va ramane deschisa pentru toata perioada mentionata in Anuntul de inscriere si selectie. Daca pana la finalizarea perioadei de inscriere candidatii selectati nu acopera necesarul pentru sesiunea organizata, perioada de inscriere poate fi prelungita.

CRITERIUL DE SELECTIE in grupul tinta pentru candidatii ale caror dosare de inscriere au fost admise va fi „primul venit – primul servit”. Se va lua in considerare data si ora inscrierii online.

Primii 20 candidati declarati admisi/sesiune vor fi selectati in GRUPUL DE PARTICIPANTI si urmatorii 5 candidati admisi/sesiune vor intra pe o lista de rezerva.
Medicii si asistentii/asistentele admisi/e in grupul participantilor precum si cei din lista de rezerva vor fi ANUNTATI textual prin pagina virtuala a proiectului, dar si direct prin transmiterea unui mesaj electronic la datele de contact furnizate in dosarul de inscriere.
Medicii si asistentii/asistentele  admisi/e in grupul tinta si in lista de rezerva trebuie sa CONFIRME disponibilitatea de a participa la sesiunea la care au fost admisi atat la primirea mesajului electronic cat si cu 3 zile inaintea inceperii cursurilor.
Contestatiile privind rezultatele selectiei se pot depune la sediul proiectului in Sos. Pantelimon nr. 340-342, Bucuresti, mentionandu-se „Pentru proiectul cod SMIS 107712 – Procedura recrutare si selectie grup tinta”. Contestatiile se vor solutiona in termen de maxim 3 zile lucratoare de la inregistrarea acestora.

EVALUAREA Dosarului de inscriere al fiecarui candidat se va face prin analizarea documentelor depuse si prin verificarea respectarii criteriilor de selectie generale si a criteriilor de eligibilitate specificate.

Candidatul va fi declarat ADMIS daca Dosarul de inscriere respecta toate criteriile de eligibilitate si va fi respins daca exista cel putin un singur criteriu de eligibilitate care nu se respecta.

ANUNTUL DE INSCRIERE SI SELECTIE se va publica pe PAGINA PROIECTULUI din acest site, la sectiunea ANUNTURI, pentru fiecare sesiune cu cel putin 30 de zile inainte de inceperea cursurilor si va specifica perioada de inscrire, locatia unde se pot depune DOSARELE DE INSCRIERE si persoana de contact.

In sectiunea DESPRE PARTICIPANTI se va publica in timp real si se va actualiza permanent pentru fiecare sesiune de cursuri:

  • lista participantilor care s-au inscris online;
  • lista participantilor care s-au inscris online si au depus Dosarul de inscriere;
  • lista candidatilor inscrisi si selectati sa poata face parte din grupul tinta;
  • lista primilor 20 candidati inscrisi si selectati care vor reprezenta participantii la sesiunea de formare (GRUPUL TINTA)
  • lista urmatorilor 5 candidati inscrisi si selectati care vor reprezenta rezerva pentru grupul tinta.

Pentru inscrierea la ACTIVITATEA EXTERNA a proiectului, candidatii trebuie sa fie  eligibili conform urmatoarelor conditii:

CONDITII OBLIGATORII pentru inscrierea in programul de formare din cadrul activitatii externe:

  1. Personalul medical sa fie angajat intr-o institutie publica care ofera servicii medicale/de sanatate publica (ex. spital public, autoritate de sanatate publica, institut sau institutie medicala.
  2. Personalul medical sa fie implicat in implementarea programului prioritar de sanatate: boli netransmisibile majore – Cancer, la nivel national, regional, judetean si local.
  3. Candidatul a participat la activitatea de formare profesionala – A1.1 si este certificat.

Vom reveni cu amanunte privind detaliile desfasurarii activitatii de schimb de bune practici, si in sectiunea ANUNTURI.

Pentru participarea la activitatea interna, candidatii eligibili vor respecta etapele inscrierii:

  1. Inscriere online
  2. Depunerea Dosarului de inscriere in format tiparit

 

  1. Carte de identitate valabila – copie
  2. Adeverinta de la locul de munca (se specifica unitatea sanitara, vechimea totala in munca, specialitatea / sectia unde activeaza salariatul) – original
  3. Diploma de studii (ultima diploma obtinuta in sistemul de invatamant) – copie
  4. Certificat de nastere – copie
  5. Certificatul de casatorie /hotarare judecatoreasca de divort (daca este cazul) – copie
  6. Cerere de inscriere (Anexa 1) Descarca
  7. Formularul de inregistrare individuala a participantilor (Anexa nr.2) Descarca
  8. Angajament de disponibilitate (Anexa 3) Descarca
  9. Declaratie de consimtamant (Anexa 4) Descarca
  10. Declaratie de evitare a dublei finantari (Anexa 5) Descarca

 

  1. Candidatul va adnota conform cu originalul si va semna pe fiecare din documentele atasate in copie: Cartea de identitate, Diploma de studii, Certificatul de nastere, Certificatul de casatorie /hotarare judecatoreasca de divort.
  2. Candidatul va semna toate documentele atasate ca anexe (anexele 1-5).
  3. Toate documentele  in copie, inclusiv  toate anexele, se vor printa pe o singura fata.

 

DOSARUL DE INSCRIERE in format tiparit se va depune personal sau prin servicii postale/curierat,  cu specificatia „pentru proiect cod SMIS 107712”, cu nr de inregistrare si cu contrasemnatura de la persoana responsabila (expertul de grup tinta sau un alt expert al echipei proiectului).








ATENTIE! Inscrierile on-line transmise in afara perioadelor de inscriere afisate pe site pentru sesiunile respective nu sunt valide. Va rugam urmariti sectiunile “ANUNTURI” si “PRESA” pentru a verifica daca este deschisa perioada de inscrieri pentru sesiunea de curs la care doriti sa participati, aferenta zonei din care proveniti. Va multumim!

,28.11.2018 Liste finale participanti –SESIUNEA 5 (13-16.12.2018) – MEDICI

Liste intermediare 23.11.2018, cu participantii admisi la SESIUNEA 5-  medici (13-16.12.2018, Timisoara). Contestatiile se depun in perioada 23-28.11.2018 pina in ora 14.00, iar rezultatele finale se  vor publica in data de 28.11.2018 dupa ora 14.00.

15.11.2018 – ANUNT DESCHIDERE  INSCRIERI ON-LINE-SESIUNE 5 (pentru medici), PROIECT POCU/91/4/8/107712

ANUNT MODIFICARE PERIOADA DESFASURARE SESIUNE 5-medici, zona de implementare VEST, locatie Timisoara, PROIECT POCU/91/4/8/107712  (perioada modificata 13-16.12.2018)

02.11.2018 Liste finale participanti –SESIUNEA 4 (22-25.11.2018) – MEDICI

Liste intermediare 31.10.2018, cu participantii admisi la SESIUNEA 4- medici (22-25.11.2018). Contestatiile se depun in perioada 31.10-02.11.2018 pina in ora 14.00, iar rezultatele finale se  vor publica in data de 02.11.2018 dupa ora 14.00.

31.10.2018 – ANUNT INCHIDERE INSCRIERI ON-LINE, SESIUNE 4-medici, PROIECT POCU/91/4/8/107712  (perioada 22-25.11.2018)

Liste finale participanti –SESIUNEA 3 (15-18.11.2018) – MEDICI

Liste intermediare 22.10.2018, cu participantii admisi la SESIUNEA 3- medici (15-18.11.2018). Contestatiile se depun in perioada 22-24.10.2018 pina in ora 14.00, iar rezultatele finale se  vor publica in data de 24.10.2018 dupa ora 14.00.

22.10.2018 -ANUNT DESCHIDERE SESIUNE 4- INSCRIERI ON-LINE (pentru medici), PROIECT POCU/91/4/8/107712

17.10.2018 –ANUNT INCHIDERE INSCRIERI ON-LINE, SESIUNE 3-medici, PROIECT POCU/91/4/8/107712  (perioada 15-18.11.2018)

05.10.2018 -ANUNT DESCHIDERE SESIUNE 3- INSCRIERI ON-LINE (pentru medici), PROIECT POCU/91/4/8/107712

Liste finale participanti –SESIUNEA 2 (04-07.10.2018) – ASISTENTI MEDICALI

20.09.2018 –ANUNT INCHIDERE INSCRIERI ON-LINE, SESIUNE 2-asistenti medicali, PROIECT POCU/91/4/8/107712  (perioada 04-07.10.2018)

ANUNT DESCHIDERE SESIUNE 2- INSCRIERI ON-LINE, PROIECT POCU/91/4/8/107712

Liste finale participanti –SESIUNEA 1 (13.09- 16.09.2018) – ASISTENTI MEDICALI

Liste intermediare 30.08.2018, cu participantii admisi la SESIUNEA 1 (13.09- 16.09.2018). Contestatiile se depun in perioada 30.08.2018-03.09.2018, iar rezultatele finale se  vor publica in data de 04.09.2018

ANUNT INCHIDERE INSCRIERI ON-LINE, SESIUNE 1, PROIECT POCU/91/4/8/107712  (perioada 13-16 septembrie 2018)

Rezultat concurs recrutare si selectie experti POCU/91/4/8/107712

Proces verbal contestatii concurs recrutare si selectie experti POCU/91/4/8/107712

Rezultate partiale concurs recrutare si selectie experti POCU/91/4/8/107712

Anunt privind rerultatele evaluarii dosarelor depuse pentru Recrutare si Selectie Experti -Proiect POCU/91/4/8/107712

SE DESCHIDE PRIMA SESIUNE DE INSCRIERE ON-LINE

Anunt Recrutare si Selectie Experti pentru Proiect POCU/91/4/8/107712

Anexa: Fise de post aferente posturilor scoase la concurs

Pentru  eventuale intrebari vizand activitatile proiectului, inscrieri la curs si detalii despre organizare va invitam sa ne contactati prin completarea formularului.

Spitalul Clinic de Urgenta Sfantul Pantelimon Bucuresti este utilizator de date cu caracter personal aceasta insemnand ca informatiile transmise de catre dvs. au caracter de confidentialitate si vor fi protejate conform legislatiei.




ATENTIE! Inscrierile on-line transmise in afara perioadelor de inscriere afisate pe site pentru sesiunile respective nu sunt valide. Va rugam urmariti sectiunile “ANUNTURI” si “PRESA” pentru a verifica daca este deschisa perioada de inscrieri pentru sesiunea de curs la care doriti sa participati, aferenta zonei din care proveniti. Va multumim!

15.11.2018 – ANUNT DESCHIDERE  INSCRIERI ON-LINE-SESIUNE 5 (pentru medici), PROIECT POCU/91/4/8/107712

ANUNT MODIFICARE PERIOADA DESFASURARE SESIUNE 5-medici, zona de implementare VEST, locatie Timisoara, PROIECT POCU/91/4/8/107712  (perioada modificata 13-16.12.2018)

31.10.2018 – ANUNT INCHIDERE INSCRIERI ON-LINE, SESIUNE 4-medici, PROIECT POCU/91/4/8/107712  (perioada 22-25.11.2018)

22.10.2018 -ANUNT DESCHIDERE SESIUNE 4- INSCRIERI ON-LINE (pentru medici), PROIECT POCU/91/4/8/107712

17.10.2018 –ANUNT INCHIDERE INSCRIERI ON-LINE, SESIUNE 3-medici, PROIECT POCU/91/4/8/107712  (perioada 15-18.11.2018)

05.10.2018 -ANUNT DESCHIDERE SESIUNE 3- INSCRIERI ON-LINE (pentru medici), PROIECT POCU/91/4/8/107712

20.09.2018  – ANUNT INCHIDERE INSCRIERI ON-LINE, SESIUNE 2-asistenti medicali, PROIECT POCU/91/4/8/107712  (perioada 04-07.10.2018)

ANUNT DESCHIDERE SESIUNE 2- INSCRIERI ON-LINE, PROIECT POCU/91/4/8/107712

ANUNT INCHIDERE INSCRIERI ON-LINE, SESIUNE 1, PROIECT POCU/91/4/8/107712  (perioada 13-16 septembrie 2018)

SE DESCHIDE PRIMA SESIUNE DE INSCRIERE ON-LINE

Comunicat de presa

Comunicat post conferinta

Comunicat conferinta deschidere

Comunicat catre spitale